Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Κλέφτης στη Πάτρα που αξίζει όσκαρ ηλιθιότητας! Μπήκε στο κατάστημα, έκανε τη δουλειά του, αλλά του έπεσε η ταυτότητα!

Συνέβη και αυτό... Άνδρας μπήκε σε σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Οβρυάς και αφού προσποιήθηκε τον πελάτη πήρε ότι ήθελε και τράπηκε σε φυγή..

Ο λόγος για τον δράστη κλοπής που από ότι φάνηκε στάθηκε άτυχος καθώς η αστυνομική του ταυτότητα βρέθηκε σε έναν από τους διαδρόμους του καταστήματος από τους άνδρες της Αστυνομίας που έσπευσαν στο σημείο όταν ειδοποιήθηκαν από τους υπαλλήλους.







ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/05/blog-post_8906.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.