Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Το Ποτάμι θα ενταχθεί στην ευρωομάδα των Σοσιαλιστών


Οι ευρωβουλευτές του Ποταμιού θα ενταχθούν στην ευρωομάδα των Σοσιαλιστών ως «ανεξάρτητοι συνεργαζόμενοι», όπως ανακοίνωσε το κόμμα. 

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, ο δημοσιογράφος Κώστας Αργυρός αναλαμβάνει και επίσημα την θέση του εκπροσώπου Τύπου του κόμματος.

Ο δημοσιογράφος ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής του κόμματος χωρίς να κατορθώσει να εκλεγεί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ποταμιού για το ευρωκοινοβούλιο:




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/75535/To-Potami-tha-entaxthei-stin-euroomada-ton-Sosialiston

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.