Μπορεί ο Ολυμπιακός να πήρε μία εμφατική νίκη στο ΣΕΦ κάνοντας το 1-1, ωστόσο η σειρά έχει πολύ μέλλον σύμφωνα με τον Γιώργο Πρίντεζη, ο οποίος εξήγησε τί πρέπει να γίνει για το break στο ΟΑΚΑ.
Ο υπαρχηγός των «ερυθρολεύκων», μιλώντας στην «Sportday», κράτησε χαμηλούς τόνους, παρά την εξαιρετική εμφάνιση της ομάδας το βράδυ της Δευτέρας στο φαληρικό γήπεδο.
Όπως τόνισε, δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα καθώς η σειρά έχει πολύ μέλλον, ενώ αναφέρθηκε στο πως πρέπει να παρουσιαστεί ο Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ προκειμένου να κάνει το 2-1 και να έχει το πάνω χέρι στη σειρά.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/17809/printezis-exei-poly-psomi-afti-i-seira

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.