Όλη η Ελλάδα χρωστάει στις τράπεζες. Στεγαστικά, καταναλωτικά... και δεν συμμαζεύεται. Μόνο που, πλέον, δεν τους χρωστάμε απλά, τους ανήκουμε (με εντολή Σαμαρά...).
Η κυβέρνηση εφαρμόζει το «ιρλανδικό μοντέλο» (με πολύ πιο σκληρούς όρους για τους Έλληνες) και -στο εξής- η τράπεζα θα έρχεται και θα μας παίρνει όλα τα λεφτά, πετώντας μας ένα ξεροκόμματο. Ισα για να μην πεθάνουμε (γιατί δεν τους συμφέρει να πεθάνουμε -πώς θα τους πληρώνουμε;).
Πόσο θα είναι αυτό το ξεροκόμματο; Διαβάστε αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ πόσα χρήματα θα δικαιολογεί η τράπεζα για τη δική σας συγκεκριμένη περίπτωση. Δείτε τους πίνακες και μάθετε, ανάλογα με την οικογενειακή σας κατάσταση, με πόσα θα σας επιτρέπουν να ζήσετε. Είστε εργένης; Τόσα. Είστε οικογένεια με δύο παιδιά και έναν παππού; Τόσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.