Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Κίνδυνος αφαίρεσης βαθμών για Παναθηναϊκό, εκτός από ΠΑΟΚ

Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας άσκησε πειθαρχική δίωξη στον Παναθηναϊκό, αλλά και τον ΠΑΟΚ για τα επεισόδια στη Λεωφόρο, τα οποία χαρακτηρίζει εκτεταμένα.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι το Τριφύλλι κινδυνεύει με αφαίρεση τριών βαθμών και τιμωρία της έδρας, ενώ στον δικέφαλο προβλέπεται ποινή αφαίρεσης πέντε βαθμών, καθώς οι Θεσσαλονικείς είναι υπότροποι.
Όλα θα εξαρτηθούν, φυσικά, από το τι θα αποφασίσουν οι πειθαρχικές επιτροπές, που θα κρίνουν τις συμπεριφορές των οπαδών.





Φωτό από: www.trifylli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.