Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Αναδιανομή του πλούτου ζητά ο Πάπας


Να αναδιανέμουν τον πλούτο στους φτωχούς, κάλεσε τις κυβερνήσεις των κρατών ο πάπας Φραγκίσκος την Παρασκευή. Κάτι τέτοιο θα ήταν σπουδαία πράξη γενναιοδωρίας, ...
που θα βοηθούσε στην αναχαίτιση της «οικονομίας του αποκλεισμού» που εφαρμόζεται σήμερα, σημείωσε ο Ποντίφικας στην ομιλία του προς το Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν και τους επικεφαλής του ΟΗΕ, που συναντώνται στη Ρώμη.

Ο πρώτος Πάπας από τη Λατινική Αμερική, που τον ένα χρόνο που βρίσκεται στον παπαικό θρόνο έχει πολλές φορές χαρακτηριστεί «μαρξιστής» Πάπας, λόγω των ιδεών του και των ομιλιών, συχνά εξαπολύει δριμείες επιθέσεις κατά των αδικιών του καπιταλισμού και του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος που «αποκλείει τόσο μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας».






Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr


Πηγή: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.