Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Α1 μπάσκετ: Στα ημιτελικά ο Ολυμπιακός



Χωρίς να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα ξανά, ο Ολυμπιακός επικράτησε και στη Θεσσαλονίκη του Άρη με 59-74 και κατάφερε να πάρει την πρόκριση για τους ημιτελικούς της Α1, όπου τον περιμένει ο Πανιώνιος.
Οι «ερυθρόλευκοι» πραγματοποίησαν ένα αρκετά νωθρό πρώτο ημίχρονο, όπως έκαναν και στον αγώνα του ΣΕΦ, αλλά πάτησαν γκάζι στο τρίτο δεκάλεπτο, έφτασαν τη διαφορά κοντά στους 20 πόντους και χαλάρωσαν στο φινάλε.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας είχε και πάλι την ευκαιρία να μοιράσει το χρόνο συμμετοχής στους παίκτες του, ενώ είδε με ευχαρίστηση τον επιθετικό πλουραλισμό της ομάδας, καθώς και το εξαιρετικό ποσοστό στα τρίποντα.

Στα αρνητικά όμως ήταν τα πολλά λάθη στα οποία υπέπεσε ο Ολυμπιακός και τα οποία θα πρέπει να περιορίσει, ενόψει των αγώνων τόσο με τον Πανιώνιο, όσο κυρίως με τον Παναθηναϊκό.




Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/17150/skoypa-me-anesi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.