Τρίτη 8 Απριλίου 2014

O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ...

«Μοιράζομαι κοινούς προβληματισμούς με την πλειοψηφία των Πειραιωτών αλλά και με σημαντικούς ανθρώπους που αγαπούν τον Πειραιά για το παρόν και το μέλλον...
της πόλης μας» γράφει ο Γιάννης Μώραλης στη σύντομη ανακοίνωσή του με την οποία επιβεβαιώνει την υποψηφιότητά του για το αξίωμα του δημάρχου Πειραιά. Σε αυτή τη φράση συμπυκνώνεται η λογική της απόφασής του, καθώς δηλώνει χωρίς περιστροφές ότι από τη μία πλευρά στόχος του είναι το καλό της πόλης, από την άλλη όμως δεν κρύβει τους, ούτως ή άλλως πασίγνωστους, δεσμούς του με το περιβάλλον της διοίκησης του Ολυμπιακού. Ο Γιάννης Μώραλης είναι αντιπρόεδρος της ομάδας του Πειραιά και πρόεδρος της Super League, της οργανωτικής αρχής του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Μώραλη ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος θα συμμετέχει ο ιδιαίτερα δημοφιλής πρόεδρος των Ερυθρολεύκων, κ. Βαγγέλης Μαρινάκης και, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, επίσης και ο πρώην αντιπρόεδρος του «Θρύλου», κ. Πέτρος Κόκκαλης.






Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Πηγή: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.