Δυσκολίες στις μετακινήσεις θα αντιμετωπίσει την Τετάρτη όσοι θέλουν να κινηθούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, λόγω της συμμετοχής εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ- ΓΣΕΕ.
Τα τρόλεϊ, τα τρένα του ΟΣΕ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα τραβήξουν χειρόφρενο όλη τη μέρα. Η απεργία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών θα επηρεάσει και τα δρομολόγια του μετρό, του οποίου οι συρμοί θα τερματίζουν στο σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας». Ακόμη, λόγω της απεργίας των σιδηροδρομικών, ματαιώσεις θα υπάρξουν και στα αυριανά βραδινά δρομολόγια των τρένων.
Στη γενική απεργία θα συμμετάσχουν με στάση εργασίας, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία.
Περισσότερα στο http://crashonline.gr/τετάρτη-πώς-θα-κινηθούν-τα-μέσα-μαζική/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.