Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Παραιτήθηκε ο Μπαλτάκος

Και επίσημα υπέβαλλε την παραίτησή του ο Παναγιώτης Μπαλτάκος, από τη θέση του γ.γ. του υπουργικού συμβουλίου.

Στο κείμενο της παραίτησής του, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι είχε συναντήσεις με πολλά κοινοβουλευτικά στελέχη, και μια από αυτές τις συναντήσεις ήταν κι αυτή με τον Ηλία Κασιδιάρη, κατόπιν αιτήματός του να συναντηθούν ιδιαιτέρως.

 Νωρίτερα, τον κάλεσε στο Μαξίμου ο Αντώνης Σαμαράς, μετά το σάλο που ξέσπασε από τους διαλόγους που παρουσίασε ο Ηλίας Κασιδιάρης.

«Δεν γνωρίζω το θέμα, αλλά εάν είναι έτσι, δεν έχει θέση στην κυβέρνηση ο Παναγιώτης Μπαλτάκος», είχε δηλώσει ο Αντώνης Σαμαράς.







ΠΗΓΗ: http://www.topontiki.gr/article/71314/Paraitithike-o-Mpaltakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.