Επεισόδια σημειώθηκαν το πρωί του Σαββάτου έξω από το υπουργείο Παιδείας κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης της ΟΛΜΕ κατά των σεμιναρίων επιμόρφωσης των σχολικών συμβούλων που θα αναλάβουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Άνδρες…
των ΜΑΤ που βρίσκονταν έξω από το κτίριο έκαναν χρήση δακρυγόνων προκειμένου να εμποδίσουν τους εκπαιδευτικούς από το να προσεγγίσουν το χώρο.
Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται για την επικείμενη αξιολόγησή τους κάνοντας λόγο για επιστροφή στον «επιθεωρητισμό».
Η ΟΛΜΕ καλεί σε αντίστοιχη συγκέντρωση διαμαρτυρίας και για το πρωί της Κυριακής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.