Ο Ορλάντο Μπλουμ απέκτησε και αυτός με τη σειρά του το δικό του αστέρι, στη«Λεωφόρο της Δόξας».
Μετά από αρκετά χρόνια στον κινηματογράφο , ήρθε η στιγμή της επιβράβευσης για τον διάσημο ηθοποιό. Και ο ηθοποιός θέλησε να μοιραστεί αυτή τη σημαντική στιγμή της ζωής του με τον μονάκριβο του γιο, τον Φλιν…ο οποίος δεν σταμάτησε να αγκαλιάζει και να φιλάει τον μπαμπά του.
Περισσότερες φωτό στο http://www.styleland.gr/gossip/eksoteriko/5159-2014-04-03-16-14-26

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.