Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

“Ξηλώθηκε” η ιστορική επιγραφή της ΕΡΤ

«Ξηλώθηκε» όπως όλα δείχνουν η ιστορική επιγραφή «Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση» που δέσποζε επί χρόνια στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.
 Σύμφωνα με πληροφορίες του ertopen.com, οι εργασίες για να «κατέβει» η επιγραφή ξεκίνησαν στις 7 το πρωί της Κυριακής των Βαΐων και ολοκληρώθηκαν λίγο πριν το μεσημέρι.
Κατά το δημοσίευμα, κάποιοι από τους εργάτες φώναξαν «τέλος εποχής».
Στο ίδιο σημείο αναμένεται να τοποθετηθεί η επιγραφή για την ΝΕΡΙΤ, ωστόσο, όπως επισημαίνεται με έμφαση στο δημοσίευμα, «καθώς η ΝΕΡΙΤ δεν είναι έτοιμη θα συνεχίσει να μεταδίδεται το πρόγραμμα της ΔΤ».





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.