Το ευρωπαϊκό ταξίδι του Ολυμπιακού σταμάτησε τελικά στη Μαδρίτη αφού η Ρεάλ επιβλήθηκε με 83-69 και έκανε το 3-2 στη σειρά.
Έτσι τα παιδιά του Γιώργου Μπαρτζώκα δε θα έχουν την ευκαιρία να υπερασπιστούν στο Μιλάνο τον ευρωπαϊκό θρόνο που έχει κάνει δικό του τα προηγούμενα δύο χρόνια.
Υπερηφάνεια από όλους τους φίλους του Ολυμπιακού για τον Βασίλη Σπανούλη και την παρέα του και τα υπέροχα ταξίδια της τελευταίας τριετίας στην Ευρώπη και ραντεβού; Του χρόνου!
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/16745/epese-orthios-o-vasilias-yperifaneia-kai-vathia-ypoklisi-stin-omada-thrylo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.