Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Πήγε τελικό με "τιμωρό" τον Κλάους

Τη μεγάλη πρόκριση για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας πανηγύρισε ο ΠΑΟΚ, κερδίζοντας με σκορ 1-0 τον Ολυμπιακό με "χρυσό" σκόρερ τον Στέφανο Αθανασιάδη. 
Ο "Δικέφαλος" πήρε το εισιτήριο με τον τιμωρό των "ερυθρολεύκων" Κλάους, σε ένα επεισοδιακό παιχνίδι, που κρίθηκε στη θέληση των "ασπρόμαυρων" και στη δύναμη.
Το ματς είχε απ' όλα, σκληρά μαρκαρίσματα, πολλά νεύρα, τρεις αποβολές, αλλά και πανηγυρισμούς για την ομάδα του ΠΑΟΚ.

"Πληγωμένος" στην Αθήνα
Ο "Δικέφαλος" θα ταξιδέψει στην Αθήνα χωρίς τρεις παίκτες, καθώς οι Κατσουράνης και Νάτχο αποβλήθηκαν και έτσι θα απουσιάσουν από τον τελικό, ενώ απών θα είναι και ο σκόρερ του ΠΑΟΚ Στέφανος Αθανασιάδης, ο οποίος συμπλήρωσε κίτρινες κάρτες.






Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/04/blog-post_2808.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.