Σάββατο 5 Απριλίου 2014

«Διπλό» στην Πόλη και τώρα Παναθηναϊκός

Ο Ολυμπιακός πήρε μία ακόμα νίκη στην … αγαπημένη του Πόλη, επικρατώντας σχετικά εύκολα με 78-83 της Εφές και πλέον περιμένει τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ με φόντο την 3ηθέση. Κορυφαίοι για τους νικητές οι Σπανούλης, Ντάνστον και Λοζέσκι, θετικός ο Κόλινς. Εκπληκτικός ο κόσμος στην Τουρκία.
Οι πρωταθλητές Ευρώπης παρ΄ ότι γνώριζαν πως ήδη έχουν προκριθεί στην επόμενη φάση, έκαναν το καθήκον τους στο παρκέ του Αμπντί Ιπεχτσί και έφτασαν στις 7 νίκες, θέλοντας πλέον νίκη, έστω και με ένα πόντο την τελευταία αγωνιστική επί του Παναθηναϊκού ώστε να τερματίσει στην 3η θέση του ομίλου.

Στα του αγώνα, ο Ολυμπιακός από το ξεκίνημα μπήκε μπροστά στο σκορ και χωρίς να ανεβάσει ιδιαίτερα την απόδοσή του δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στο τελικό 78-83.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας πάντως είχε την ευκαιρία να δώσει αρκετό χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες, εκτός του Κατσίβελη και πρέπει να έμεινει ικανοποιημένος και από την πρώτη ικανοποιητική εμφάνιση του Κόλινς.

Πρώτος σκόρερ ήταν ξανά ο αρχηγός Βασίλης Σπανούλης, ενώ από κοντά ακολούθησαν και οι Ντάνστον και Λοζέσκι.

Την παράσταση πάντως έκλεψαν οι 250 φίλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι δεν σταμάτησαν λεπτό να τραγουδάνε και φυσικά στο τέλος του αγώνα ζήτησαν νίκη επί του Παναθηναϊκού την ερχόμενη Πέμπτη.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/16078/diplo-stin-poli-kai-tora-panathinaikos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.