Με ανακοίνωσε που εξέδωσε στο προσωπικό του blog ο Νίκος Δήμου, γνωστοποίησε την αποχώρηση του από το Ποτάμι. Ο ίδιος στο κείμενο που παραθέτει, αναφέρει πως μετά το σάλο που προκλήθηκε με το Άγιο Φως, μετά από λίγο έστειλε την παραίτηση του. Επίσης αφήνει αιχμές κατά του Θεοδωράκη.
Αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/16325-paraitithike-o-dimou-apo-to-potami-diavaste-tin-epistoli-paraitisis-tou
Αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/16325-paraitithike-o-dimou-apo-to-potami-diavaste-tin-epistoli-paraitisis-tou

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.