Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Παραιτήθηκε ο Δήμου από το «Ποτάμι». Διαβάστε την επιστολή παραίτησής του

Με ανακοίνωσε που εξέδωσε στο προσωπικό του blog ο Νίκος Δήμου, γνωστοποίησε την αποχώρηση του από το Ποτάμι. Ο ίδιος στο κείμενο που παραθέτει, αναφέρει πως μετά το σάλο που προκλήθηκε με το Άγιο Φως, μετά από λίγο έστειλε την παραίτηση του. Επίσης αφήνει αιχμές κατά του Θεοδωράκη.





Αναλυτικά στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/16325-paraitithike-o-dimou-apo-to-potami-diavaste-tin-epistoli-paraitisis-tou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.