Το δικό του ξεχωριστό μήνυμα για την φιέστα και την κατάκτηση του 41ου πρωταθλήματος έδωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού υπογραμμίζει ότι αυτό το πρωτάθλημα είναι ακόμα μια στάση σε ένα δρόμο γεμάτο δόξα και επιτυχίες. Επίσης επεσήμανε ότι ο φετινός τίτλος είναι αφιερωμένος στον εκλιπόντα Σταύρο Νταϊφά.
Αναλυτικά το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στο http://www.redder.gr/podosfairo/16355/marinakis-synexizoume-na-oneirevomaste

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.