Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Μίτσελ: «Ευτυχώς που χάσαμε γιατί θα είχαμε νεκρούς»

Ο Μίτσελ μίλησε για όσα έζησε στην Τούμπα την Μεγάλη Τετάρτη και φάνηκε αηδιασμένος, τονίζοντας πως ήταν ντροπή για το ποδόσφαιρο όσα συνέβησαν.
Ο Ισπανός τεχνικός μιλώντας στην εφημερίδα Γαύρος, τόνισε πως ήταν η πρώτη φορά που θεώρησε καλύτερο που η ομάδα του έχασε, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα θρηνούσαμε νεκρούς!

«Δεν έχω ξαναδεί τέτοια πράγματα στην καριέρα μου, στη ζωή μου. Μόνο στην τηλεόραση έχω δει τέτοια πράγματα, αλλά όχι για τόσο μεγάλη διάρκεια και με τόσο μεγάλη ένταση. Ήταν κάτι που δεν έχω βιώσει ποτέ ξανά. Φτάσαμε στο γήπεδο στις 18:30 και φύγαμε μετά από έξι ώρες. Μπορείτε να το διανοηθείτε; Έξι ώρες για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα», ανέφερε αρχικά ο Μίτσελ.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.