Τρίτη 22 Απριλίου 2014

"Ο αγώνας για την προάσπιση της Δημοκρατίας πρέπει να είναι συνεχής"

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σίμος Κεδίκογλου με αφορμή τη συμπλήρωση 47 χρόνων από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Η μαύρη επέτειος πρέπει να μας υπενθυμίζει ότι η Δημοκρατία κερδήθηκε με τους αγώνες του Ελληνικού λαού το 1974 και θωρακίστηκε με την ένταξη στην Ενωμένη Ευρώπη, όμως ο αγώνας για την προάσπισή της πρέπει να είναι συνεχής".






ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/04/blog-post_9695.html





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.