Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Χάθηκε η πρώτη «μάχη», όχι ο «πόλεμος»

Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα με 88-71 από τη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά με οδηγό το εντυπωσιακό δεύτερο δεκάλεπτο έδειξε πως μπορεί σε δύο μέρες να κάνει το μεγάλο «διπλό». Σπουδαία εμφάνιση από τους Σπανούλη και Πρίντεζη, αλλά δεν ήταν αρκετό.





Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/16460/xathike-i-proti-maxi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.