Παρά το 2-0 υπέρ της ΤΣΣΚΑ Μόσχας ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στον Παναθηναϊκό.
«Σήμερα είναι μία δύσκολη νύχτα. Είναι απ' αυτές που μας κάνουν πιο δυνατούς... Είμαι βέβαιος οτι ο τρόπος που χάσαμε θα βγάλει τον καλύτερο εαυτό μας στους αγώνες του ΟΑΚΑ κι οτι θα ξαναπάμε Μόσχα για την πρόκριση» ανέφερε σ' επίσημη τοποθέτησή του.
ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/227170/sigoyros-o-giannakopoylos-tha-gyrisoyme-sti-mosxa
«Σήμερα είναι μία δύσκολη νύχτα. Είναι απ' αυτές που μας κάνουν πιο δυνατούς... Είμαι βέβαιος οτι ο τρόπος που χάσαμε θα βγάλει τον καλύτερο εαυτό μας στους αγώνες του ΟΑΚΑ κι οτι θα ξαναπάμε Μόσχα για την πρόκριση» ανέφερε σ' επίσημη τοποθέτησή του.
ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/227170/sigoyros-o-giannakopoylos-tha-gyrisoyme-sti-mosxa

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.