Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Σίγουρος ο Γιαννακόπουλος: «Θα γυρίσουμε στη Μόσχα»!

Παρά το 2-0 υπέρ της ΤΣΣΚΑ Μόσχας ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στον Παναθηναϊκό.

«Σήμερα είναι μία δύσκολη νύχτα. Είναι απ' αυτές που μας κάνουν πιο δυνατούς... Είμαι βέβαιος οτι ο τρόπος που χάσαμε θα βγάλει τον καλύτερο εαυτό μας στους αγώνες του ΟΑΚΑ κι οτι θα ξαναπάμε Μόσχα για την πρόκριση» ανέφερε σ' επίσημη τοποθέτησή του.





ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/227170/sigoyros-o-giannakopoylos-tha-gyrisoyme-sti-mosxa

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.