Στο τιμόνι του Ολυμπιακού θα βρίσκεται και την επόμενη σεζόν ο Μίτσελ, με τον Βαγγέλη Μαρινάκη να δίνει το σύνθημα για τον «Ευρωπαίο Ολυμπιακό».
Ολοκληρώθηκε το ραντεβού του Βαγγέλη Μαρινάκη με τον Μίτσελ που ξεκίνησε το μεσημέρι της Τετάρτης. Οι δύο άνδρες συζήτησαν σε πολύ καλό κλίμα και επισημοποιήθηκε αυτό που ήταν επιθυμία των δύο πλευρών εδώ καιρό.
Ο 51χρονος τεχνικός θα συνεχίσει στον πάγκο των πρωταθλητών Ελλάδας και τη νέα σεζόν με τον Βαγγέλη Μαρινάκη να του δίνει την εντολή για να προχωρήσει, προκειμένου να φτιάξει τον Ολυμπιακό που ονειρεύονται όλοι οι φίλαθλοί του ,«τον Ολυμπιακό της Ευρώπης».
Θυμίζουμε ότι στα ραντεβού έδωσε το παρών και ο διευθύνων σύμβουλος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.