Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ποια είναι τα μέτρα της Τροχαίας για την έξοδο του Πάσχα

Ενισχυμένα θα είναι τα μέτρα της Τροχαίας λόγω της αυξημένης κίνησης των οχημάτων κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα.

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την περίοδο των εορτών του Πάσχα, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως κατωτέρω :

1. Τη Μ. Πέμπτη 17 Απριλίου 2014 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 15.00 έως 22.00 και την Μ. Παρασκευή 18 Απριλίου 2014 για το ρεύμα εξόδου από ώρα 06.00 έως 16.00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:

Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου, εξαιρούμενου του τμήματος από τη χ/θ 145 έως τη χ/θ 205+800 (κόμβος Ρίου).





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/72213/Poia-einai-ta-metra-tis-Troxaias-gia-tin-eksodo-tou-Pasxa

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.