Σε τρυφερό τετ-α-τετ, εντόπισε ο φωτογραφικός φακός το ερωτευμένο ζευγάρι.
Ο λόγος για τον Άστον Κούτσερ και την Μίλα Κούνις, οι οποίοι βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις και παρακολούθησαν το παιχνίδι της αγαπημένης ομάδας τους, των “Lakers”. Οι δυο τους, παρά τα αδιάκριτα βλέμματα και τα φλας των παπαράτσι, σχολίαζαν τον αγώνα και δεν δίστασαν να αντάλλαξουν τρυφερά φιλιά και αγκαλιές ο ένας με τον άλλο.
Περισσότερα στο http://www.styleland.gr/gossip/eksoteriko/5019-lakers

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.