Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

«Νέο φρικιαστικό επεισόδιο στο έργο διάλυσης της δημόσιας υγείας»

Αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ στην επιβολή αντιτίμου 5 ευρώ στους ασθενείς του ΠΕΔΥ

«Η επιβολή 5 ευρώ εισιτηρίου που θα πρέπει να πληρώνουν οι ασθενείς στα πολυιατρεία του ΠΕΔΥ είναι το νέο φρικιαστικό επεισόδιο στο έργο διάλυσης της δημόσιας υγείας επί ημερών Γεωργιάδη και κυβέρνησης Σαμαρά», σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση που εξέδωσε.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.