Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Α. Σαμαράς: «Οι βουλευτές μας είναι υπεύθυνοι, το έχουν αποδείξει»

Αμέσως μετά το τέλος του συμβουλίου κυβερνητικής μεταρρύθμισης ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράςδήλωσε: «Οι βουλευτές μας είναι υπεύθυνοι και το έχουν αποδείξει.Ο κ. Σαμαράς τόνισε μεταξύ άλλων ότι αναγνωρίστηκαν όλες οι επιτυχίες της χώρας, δεν θα υπάρχουν νέα μέτρα λιτότητας, θα ακολουθήσει η έξοδος της χώρας στις αγορές και μετά η συζήτηση για το χρέος.
Η ακριβής δήλωση του Πρωθυπουργού:
«Μετά από επτά μήνες διαπραγμάτευσης πετύχαμε μία συμφωνία που κάνει το μεγάλο βήμα μπροστά. Πρώτα απ’ όλα αναγνωρίστηκαν όλες οι επιτυχίες της χώρας. Μετά δεν θα υπάρχουν νέα μέτρα λιτότητας. Τελείωσε αυτό. Και κυρίως κρατήθηκαν άθικτες όλες οι κόκκινες γραμμές που τους είχαμε βάλει. Θα ακολουθήσει τώρα η έξοδός μας στις αγορές, μετά η συζήτηση για το χρέος. Και έτσι μόνον αρχίζουμε πια, οριστικά, να βγαίνουμε από την κρίση και από τα μνημόνια. Αυτό και μόνο μετράει σήμερα. Και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Οι βουλευτές μας το ξέρουν. Είναι υπεύθυνοι και το έχουν αποδείξει».





Πηγή: crashonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.