Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Είσαι άστεγος; Φέτος πληρώνεις εφορία!

Μη χάσετε Το ΧΩΝΙ αυτή την Κυριακή. Είσαι άστεγος, μένεις στο παγκάκι και τρως στα συσσίτια της εκκλησίας; Φέτος πληρώνεις εφορία!

Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και βγάζεις 416 ευρώ το μήνα;
Φέτος πληρώνεις φόρο ΕΠΙΠΛΕΟΝ 3 μηνιάτικα.
Και φυσικά θα σου παίρνουν τα λεφτά από το λογαριασμό χωρίς καν να σ' ενημερώσουν.

Το ΧΩΝΙ στα περίπτερα όλης της χώρας μέχρι τη Δευτέρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.