Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Διαφωνεί η τρόικα για το ύψος του πλεονάσματος που θα διανεμηθεί

Έντονες αντιρρήσεις φέρεται ότι συνεχίζει να έχει η τρόικα για το ύψος του κοινωνικού μερίσματος που θα διανεμηθεί από την κυβέρνηση από το πρωτογενές πλεόνασμα του 2013, ενώ, την ίδια ώρα, εγείρει και ζήτημα συνολικών αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων, με τον εξορθολογισμό ορισμένων ειδικών αποδοχών, όπως, πχ τα οδοιπορικά και τα εκτός έδρας που λαμβάνουν.








Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.topontiki.gr/article/69589/Diafonei-i-troika-gia-to-upsos-tou-pleonasmatos-pou-tha-dianemithei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.