Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Διάλειμμα δύο ωρών στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα

Επιστρέφουν το απόγευμα στο ΥΠΟΙΚ οι εκπρόσωποι των δανειστών

Με εκκρεμότητες έφυγε πριν από λίγο η τρόικα από το υπουργείο Οικονομικών. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης και των εκπροσώπων των δανειστών θα συνεχιστούν στις 17:00.

Η ελληνική πλευρά πάντως εκφράζει συγκρατημένη αισιοδοξία ότι μπορεί να υπάρξει κατάληξη των διαπραγματεύσεων, έως σήμερα το βράδυ.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.