Ομόφωνα αθώοι με ψήφους 3-0 κρίθηκαν ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Σάββας Θεοδωρίδης από το Στ' Τριμελές Πλημμελειοδικείο για όσα συνέβησαν στον τελικό με τον Αστέρα Τρίπολης, με μία απόφαση- απάντηση σε όσους συκοφαντούν τον Ολυμπιακός και τον πρόεδρο του.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός είχε κατηγορηθεί για αυτή του την επίσκεψη στον διαιτητή Γιάχο, αλλά η εκδίκαση της υπόθεσης δικαίωσε τον Βαγγέλη Μαρινάκη και άφησε με τη … γλύκα όσους ήλπιζαν σε διαφορετική εξέλιξη.
Και δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά από τη στιγμή που μέχρι και ο ίδιος ο πρόεδρος του Αστέρα κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του τόνισε πως συνηθίζεται να επισκέπτονται οι παράγοντες τους διαιτητές, κάτι διόλου ύποπτο ή μεμπτό.
Οι κατηγορίες λοιπόν που είχαν ασκηθεί στον κ. Μαρινάκη, αλλά και τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ, Σάββα Θεοδωρίδη, αποδείχθηκε πως δεν ευσταθούσαν, αφού οι δυο τους μίλησαν στον διαιτητή Γιάχο στο ημίχρονο, επειδή δεν είχαν προλάβει να τον επισκεφθούν ως είθισται πριν από τη σέντρα.
Εξάλλου και ο ίδιος ο ρέφερι, επιβεβαίωσε πως η συνομιλία κράτησε πολύ λίγο και δεν υπήρξε καμία προσπάθεια από τη μεριά του Ολυμπιακού να επηρεάσει καταστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.