Ο Ολυμπιακός πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος καθώς απέκλεισει εύκολα τον ΠΑΟΚ με 3-0 σετ.
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν άφησαν κανένα περιθώριο στον ΠΑΟΚ και ξεπέρασαν εύκολα το εμπόδιο του στο δρόμο για την κατάκτηση του 15ου κυπέλλου της ιστορίας τους. Η ομάδα του Δημήτρη Καζάζη μπήκε αποφασισμένη από το ξεκίνημα με τον ΠΑΟΚ να προσπαθεί δίχως επιτυχία να μείνει μέσα στο παιχνίδι.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/sport/voley/15308/eykola-ston-teliko-oi-erythrolefkoi
Φωτό από: redder.gr
Φωτό από: redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.