Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Εύκολα στον τελικό οι «ερυθρόλευκοι»

Ο Ολυμπιακός πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος καθώς απέκλεισει εύκολα τον ΠΑΟΚ με 3-0 σετ.
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν άφησαν κανένα περιθώριο στον ΠΑΟΚ και ξεπέρασαν εύκολα το εμπόδιο του στο δρόμο για την κατάκτηση του 15ου κυπέλλου της ιστορίας τους. Η ομάδα του Δημήτρη Καζάζη μπήκε αποφασισμένη από το ξεκίνημα με τον ΠΑΟΚ να προσπαθεί δίχως επιτυχία να μείνει μέσα στο παιχνίδι.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/sport/voley/15308/eykola-ston-teliko-oi-erythrolefkoi

Φωτό από: redder.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.