Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

«Το φάρμακο δεν είναι εμπόρευμα»

ΣΥΡΙΖΑ: Τα μέτρα για τα φαρμακεία επιβεβαιώνουν το καταστροφικό σχέδιο της κυβέρνησης

Για πλήρη μετατροπή του φαρμάκου σε εμπόρευμα κατηγορεί την κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών για τους φαρμακεία.

«Τα μνημονιακά μέτρα για τα φαρμακεία που προωθεί η κυβέρνηση, επιβεβαιώνουν το καταστροφικό της σχέδιο αφού, μεταξύ άλλων, ένας φαρμακοποιός θα μπορεί να κατέχει όσες άδειες ιδρύσεως φαρμακείου επιθυμεί, τα φαρμακεία θα μπορούν να συστεγάζονται με οποιοδήποτε κατάστημα, επιτρέπεται ένας μη αδειούχος φαρμακοποιός να κατέχει όποιο ποσοστό του εταιρικού κεφαλαίου επιθυμεί σε μια εταιρεία εκμεταλλεύσεως φαρμακείου, καταργούνται τα χωροταξικά κριτήρια ιδρύσεως φαρμακείου, ανατρέπεται πλήρως το πρόγραμμα εφημεριών κ.ά.», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Τομέας Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.