Ετοιμάζεται να... περπατήσει, παρότι με ασταθή και δειλά βήματα, το ΠΕΔΥ. Οι περισσότερες μονάδες υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) ...
θα αρχίσουν να λειτουργούν από αύριο, Πέμπτη, ωστόσο όπως όλα δείχνουν πρόκειται για την απαρχή ενός μεγάλου μεταβατικού διαστήματος.
Ο υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης εκτιμά πως «από την Πέμπτη θα λειτουργούν τα ιατρεία του ΠΕΔΥ, αλλά θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταρρύθμιση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας».
Διαβάστε αναλυτικά στο www.protothema.gr
Πηγή: fimotro.blogspot.gr
θα αρχίσουν να λειτουργούν από αύριο, Πέμπτη, ωστόσο όπως όλα δείχνουν πρόκειται για την απαρχή ενός μεγάλου μεταβατικού διαστήματος.
Ο υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης εκτιμά πως «από την Πέμπτη θα λειτουργούν τα ιατρεία του ΠΕΔΥ, αλλά θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταρρύθμιση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας».
Διαβάστε αναλυτικά στο www.protothema.gr
Πηγή: fimotro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.