Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ μας «έβαλε» τα γυαλιά.
Και αυτό έγινε στα πλαίσια της συμμετοχής του σε ένα επεισόδιο της σειράς, “Only Fools And Horses”. Το επεισόδιο γυρίστηκε μαζί με τους πρώτους πρωταγωνιστές της σειράς, τον David Jasonκαι Nicholas Lyndhurst, η οποίοι επανενώθηκαν μετά από μία δεκαετία. Αν και ο Ντέιβιντ φορούσε ένα χοντρό μαύρο σκελετό γυαλιών επαφής, αυτό δεν του είχε στερήσει κανένα ίχνος από την γοητεία και το σέξαπιλ του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.styleland.gr/gossip/eksoteriko/5083-2014-03-19-00-29-35sddg

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.