Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Θρίαμβος Παναθηναϊκού στο ντέρμπι

Ο εκπληκτικός Παναθηναϊκός πάγωσε το "Καραϊσκάκη" και προσγείωσε ανώμαλα τον Ολυμπιακό μετά το θρίαμβο επί της Γιουνάιτεντ. Με Πράνιτς, Μπεργκ, Αμπέντ τον ισοπέδωσε 3-0 και του έσπασε το αήττητο στο πρωτάθλημα! Έχασε πέναλτι ο Τσόρι. Γιούχα στο φινάλε!

Με τον Μίτσελ να μην αλλάζει 11αδα που νίκησε την Γιουνάιτεντ την προηγούμενη Τρίτη στο «Καραϊσκάκη» και τον Αναστασίου να κατεβαίνει στο Φάληρο με ενισχυμένο κέντρο, το ντέρμπι ξεκίνησε με έμφαση στην τακτική.
Ο Παναθηναϊκός είχε κλείσει τους χώρους με τους Λαγό, Ζάκα και Πράνιτς να μην αφήνουν πολλά περιθώρια σε Τσόρι και Πέρεζ να δημιουργήσουν και έτσι στο πρώτο τέταρτο οι φιλοξενούμενοι πίεζαν ψηλά, σταματώντας τις προσπάθειες των «ερυθρολεύκων». Πάντως ο Ολυμπιακός ανέκτησε την κατοχή, προσπάθησε από τα άκρα να πατήσει περιοχή, αλλά η πρώτη φάση ήρθε από τον άξονα μετά την ωραία ενέργεια του Πέρεζ ωστόσο ο Ολαϊτάν δεν έκανε καλό κοντρόλ και ο Καπίνο τον πρόλαβε.
Σοκ με Ολαϊτάν
Οι παίκτες του Μίτσελ πίεζαν, ο Παναθηναϊκός απομάκρυνε όλες τις μπάλες και ξαφνικά στο 30΄ ο Ολαϊτάν πέφτει στο έδαφος! Το «Καραϊσκάκη» πάγωσε καθώς ο Νιγηριανός έδειχνε να μην έχει τις αισθήσεις του και αποχώρησε από το γήπεδο για το νοσοκομείο με κόσμο, παίκτες και προπονητές να χειροκροτάνε.
Όπως ήταν λογικό το σοκ επηρέασε τις δύο ομάδες, ενώ και ο Βαλντέζ πέρασε αντί του Ολαϊτάν. Η ένταση του ντέρμπι ωστόσο δεν επέτρεπε περιθώρια χαλάρωσης. Ο χρόνος κυλούσε, ο Σιδηρόπουλος πήγαινε καλά το παιχνίδι χωρίς κάρτες, δίνοντας τα απαραίτητα φάουλ και ξαφνικά ήρθε το γκολ!







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.