Από αύριο, Τετάρτη οι φαρμακοποιοί αναμένεται να αρχίσουν εκ νέου τις κινητοποιήσεις τους, διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι... η κυβέρνηση «αιφνιδιαστικά και με ύπουλο τρόπο φέρνει την τελευταία στιγμή, στο νομοσχέδιο που συμφώνησε με την τρόικα, αλλαγές στο καθεστώς των φαρμακείων οδηγώντας τον κλάδο σε καταστροφή και την Δημόσια Υγεία σε κίνδυνο».
Σύμφωνα με τους φαρμακοποιούς υπεύθυνος της όλης κατάστασης είναι ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και καλούν τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και τον υπουργό Υγείας «να παρέμβουν και να επαναφέρουν στην τάξη τους συντάκτες του νομοσχεδίου».
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8026.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.