Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Το ταξίδι και η προσπάθεια συνεχίζονται! (bit) giabit.blogspot.gr

    Το πιο σημαντικό πράγμα που έχω κάνει στη μικρή δημοσιογραφική μου διαδρομή μέχρι σήμερα, θεωρώ με βεβαιότητα ότι είναι αυτό το blog. Ένα blog που ναι μεν, δεν έχει βάσει ανθρώπινου δυναμικού, τις δυνατότητες που έχουν άλλα... λαοπρόβλητα, έχει όμως κάτι που είναι απείρως πιο ουσιαστικό και σημαντικό: κανείς μέχρι σήμερα δεν μας έχει κάνει τη παραμικρή παρέμβαση στο τι και πως θα γράψουμε κάτι, ή αν θα το γράψουμε ή όχι. Το blog αυτό, και είμαι περήφανος που το λέω, ήταν και είναι ένας ιστότοπος ανεξάρτητος, ένας ιστότοπος που ανήκει στην συντακτική ομάδα του, σε νέα (με όλη τη σημασία της λέξης) παιδιά. Και φυσικά στους αναγνώστες του που αυτοί είναι πάντα στο μυαλό μας!
Πάντοτε, ως ΑΡΧΗ, έχουμε ως οδηγό την υπευθυνότητα και την αξιοπρέπεια. Αναφέρομαι σε θέματα σοβαρά, όπως για παράδειγμα, ότι το blog αυτό δεν έχει γίνει άρμα πολιτικών και άλλων σκοπιμοτήτων, όπως και Μέσο για... υποκλοπές θεμάτων. Ναι, είναι αλήθεια ότι πολλές φορές, επειδή είναι άπειρη η γενική ειδησεογραφία, έχουμε στηριχτεί στην αναδημοσίευση θεμάτων. Όμως ΟΥΤΕ ΕΝΑ θέμα, δεν το έχουμε αναδημοσιεύσει χωρίς σαφή αναφορά πηγής και με ενεργό link μάλιστα που παραπέμπει κατευθείαν στο πρωτότυπο θέμα! Γιατί εάν κάνει κάποιος μια... βόλτα στο διαδίκτυο, θα διαπιστώσει σχετικά εύκολα ότι το δόγμα «ο κλέψας του... κλέψαντος» δεν είναι ψέμα εκεί. Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι, αλλά υπάρχουν πολλοί.
Από εκεί και πέρα, δυστυχώς η επικαιρότητα διαμορφώνεται με άσχημες ειδήσεις, λόγω οικονομικο- πολιτικών συνθηκών. Εμείς, καθότι είμαστε ένα blog που ασχολείται με απ΄ όλα (όσο το δυνατόν), δεν μπορούμε να μην λέμε την αλήθεια στον κόσμο και να μην βάζουμε τέτοιου είδους ειδήσεις. Είναι η πραγματικότητα άλλωστε αυτή, δυστυχώς... Ταυτόχρονα, αφού είμαστε από το 2010... infotainment, σημαίνει ότι θέλουμε να δώσουμε ειδήσεις με φουλ μουσική, έξοδο- διασκέδαση- τέχνες κτλ. Γιατί μπορεί οι εποχές να είναι πάρα πολύ δύσκολες για όλους μας σχεδόν, αλλά η ζωή δεν έχει μόνο μαύρο! Έχει και τις ευχάριστες στιγμές της, όταν ψάξεις να τις βρεις! Και βλέπουμε ότι ο κόσμος γουστάρει να διαβάζει ειδήσεις για τα προαναφερθέντα. Κακά τα ψέμματα. Άρα το μυστικό είναι να κρατήσεις τις ισορροπίες και τη χημεία!
Όλα τα άλλα προβλήματα, ή εμπόδια, είναι καθαρά δική μας υπόθεση!
Και τα πολύ επάνω μας έχουμε πιάσει και τα πολύ κάτω μας και τα... ενδιάμεσα! Αυτά είναι μέσα στη ζωή και μέσα στη δημοσιογραφία και γενικότερα στο πρόγραμμα που λέμε. Το ζήτημα είναι να είσαι μαχητικός και στα + και στα... -. Και ειδικά στην κατηφόρα, να δίνεις όλες τις δυνάμεις σου, για να ανατρέψεις όλα τα δεδομένα! Πίστη, δύναμη, αισιοδοξία και κυρίως εφευρετικότητα σε όλα, για όλα!
Να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους- συνεργάτες μου, για ό,τι έχουν προσφέρει μέχρι και σήμερα. Το blog είναι όλων μας!Τους το έχω πει πολλές φορές!
Το blog όμως πάνω από όλα, ανήκει σε όλους εσάς, που μας διαβάζετε! Για εσάς, φτιάχτηκε, μιας και οικονομικά οφέλη δεν έχουμε ουσιαστικά από αυτό! Το blog το έχουμε για να ικανοποιούμε την αγάπη μας για τη δημοσιογραφία, για το γράψιμο και για τη παρακολούθηση της επικαιρότητας, όπως και την αγάπη περί τα μουσικά δρώμενα πχ.
Πριν και πάνω από όλα όμως, γιατί θεωρούμε ΤΙΜΗ να μας επισκέπτεστε και να μας διαβάζετε!
Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας! Συνεχίζουμε το ταξίδι και τη προσπάθεια μαζί σας! Άλλωστε 4 χρόνια, έχουμε μάθει πολλά!




Μίμης Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.