Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ένας άστεγος...κέρδισε 2 εκατ. ευρώ στο λόττο!

Ένας άστεγος από την Ουκρανία, έγινε σε μία νύκτα εκατομμυριούχος, καθώς κέρδισε το λόττο.
Ο τυχερός άνδρας, ο οποίος στο παρελθόν ήταν και αλκοολικός, κέρδισε στο λόττο περισσότερα από 600 εκατομμύρια φιορίνια (2 εκ. ευρώ). Όπως δήλωσε ο Λάσλο Άντρασεκ: «Είχα προσευχηθεί στο Θεό να μου στείλει λίγα χρήματα, όχι τόσα πολλά. Ήθελα να ζήσω  να αποκτήσω μία φυσιολογική ζωή, τίποτα παραπάνω». Ο 55 χρονος άνδρας δήλωσε ότι με τα τελευταία κέρματα του είχε έπαιξε το τυχερό λαχνό, παραμονή της κλήρωσης . Όταν την επόμενη είδε ότι είχε κερδίσει, λιποθύμησε από την χαρά του. Από την πρώτη μέρα κιόλας η ζωή του Άντρασεκ άλλαξε ριζικά, αφού με τα κέρδη του αγόρασε ένα σπίτι για τον ίδιο και την γυναίκα του καθώς και άλλο ένα διαμέρισμα για τα τρία τους παιδιά. 





Περισσότερα στο http://www.styleland.gr/in-and-out/5040-2





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.