Ένα μικρό διάλειμμα από τις υποχρεώσεις του στην Αθήνα και το The Voice έκανε ο Αντώνης Ρέμος, πραγματοποιώντας μια μεγάλη... συναυλία στις Βρυξέλλες.
Αμέσως μετά, ανέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία στον λογαριασμό του στο instagram, σημειώνοντας: «Μια υπέροχη βραδιά, μια υπέροχη καρδιά! Βρυξέλλες ευχαριστώ».
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/he-voice-instagram.html
Αμέσως μετά, ανέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία στον λογαριασμό του στο instagram, σημειώνοντας: «Μια υπέροχη βραδιά, μια υπέροχη καρδιά! Βρυξέλλες ευχαριστώ».
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/he-voice-instagram.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.