Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Τι έγραψε ο Αντώνης Ρέμος στον λογαριασμό του στο Instagram!

Ένα μικρό διάλειμμα από τις υποχρεώσεις του στην Αθήνα και το The Voice έκανε ο Αντώνης Ρέμος, πραγματοποιώντας μια μεγάλη... συναυλία στις Βρυξέλλες.

Αμέσως μετά, ανέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία στον λογαριασμό του στο instagram, σημειώνοντας: «Μια υπέροχη βραδιά, μια υπέροχη καρδιά! Βρυξέλλες ευχαριστώ».








ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/he-voice-instagram.html








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.