Το λιβυκό κρατικό ταμείο προσέφυγε στη δικαιοσύνη εναντίον του χρηματοοικονομικού γίγαντα Goldman Sachs, τον οποίο... κατηγορεί ότι «επωφελήθηκε εσκεμμένα» από την απειρία των αξιωματούχων του λιβυκού ταμείου για να βάλει στην τσέπη 350 εκατομμύρια δολάρια κέρδος από μια συναλλαγή ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων, ανακοίνωσαν την Παρασκευή τα βρετανικά δικαστήρια (High Court of London).
Η Λιβυκή Επενδυτική Αρχή (LIA), η οποία ιδρύθηκε το 2006 για να διαχειρίζεται τα πετρελαϊκά έσοδα της χώρας, κατηγορεί την αμερικανική επενδυτική τράπεζα ότι κέρδισε «την εμπιστοσύνη των ανεπαρκώς ενημερωμένων αξιωματούχων της και τους έπεισε να εισέλθουν στην αγορά των παραγώγων προϊόντων», έγινε γνωστό από το λονδρέζικο δικαστήριο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/goldman-sachs.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.