Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Δεν παραδίδουν τα πολυιατρεία οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ



Κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους οι γιατροί του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), οι οποίοι βρίσκονται σε απεργία από τις 25 Νοεμβρίου, με την άρνησή τους να παραδώσουν τα κτίρια όπου στεγάζονται τα πολυιατρεία του ΕΟΠΥΥ και τα οποία αναμένεται να μετατραπούν σε κέντρα υγείας αστικού τύπου. 
 
Οι γιατροί διοργανώνουν διαμαρτυρίες έξω από τις μονάδες του ΕΟΠΥΥ, καθώς η διοίκηση του Οργανισμού έχει δώσει διορία έως τη Δευτέρα προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής με ευθύνη των διευθυντών των περιφερειακών διευθύνσεων.Τα πολυιατρεία, θα παραµείνουν κλειστά περίπου για ένα μήνα και εν συνεχεία θα ανοίξουν υπό το νέο καθεστώς.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/67657/Den-paradidoun-ta-poluiatreia-oi-giatroi-tou-EOPUU

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.