Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για την Κεφαλονιά



Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα ευρεία διυπουργική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον Αντώνη Σαμαρά, όπου αναμένεται να ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις για την ανακούφιση των πληγέντων από τους σεισμούς της Κεφαλονιάς….
 Μιλώντας στους υπουργούς τους ο πρωθυπουργός τόνισε πως η Κεφαλονιά περνά μια επώδυνη δοκιμασία, επισημαίνοντας πως πρέπει να προστατευτούν πρώτα απ’ όλα οι άνθρωποί της, να αποκατασταθούν οι ζημιές και να είναι όλοι σε συνεχή επαγρύπνηση, μέριμνα και βοήθεια, κάτι, που όπως είπε είναι ηθική και όχι μόνο πολιτική υποχρέωση.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.