Ακόμη πιο ακριβό (έως και απαγορευτικό για πολλά νοικοκυριά που στενάζουν από την κρίση) γίνεται πλέον το ταξίδι στους βασικούς άξονες της χώρας καθώς από σήμερα μπαίνουν νέα διόδια, ενώ στα παλιά αυξάνεται η τιμή με αποτέλεσμα οι οδηγοί να επιβαρύνονται με πολλά περισσότερα χρήματα ανά ταξίδι.
Οι οδηγοί που κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών, από σήμερα, όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός θα καταβάλλουν διόδια και στις δύο κατευθύνσεις σε Ελευσίνα και Ισθμό.
Παράλληλα τίθενται σε λειτουργία και πλευρικοί σταθμοί στους ανισόπεδους κόμβους Νέας Περάμου και Πάχης Μεγάρων (στους κλάδους εξόδου από Κόρινθο και εισόδου προς Κόρινθο) και στον κόμβο Αγίων Θεοδώρων (στον κλάδο εξόδου από Αθήνα και στον κλάδο εισόδου προς Αθήνα).

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.