Στην αντεπίθεση πέρασε ο Βίκτορ Γιανουκόβιτς, στην πρώτη του συνέντευξη Τύπου μετά την ανατροπή του.
Ο αποπεμφθείς πρόεδρος της Ουκρανίας δήλωσε πως θα συνεχίσει τον αγώνα για το μέλλον της χώρας, λέγοντας πως αναγκάστηκε…
να φύγει, γιατί δέχθηκε απειλές.
Όπως μετέδωσε το Reuters, ο κ. Γιανουκόβιτς υποστήριξε πως η κρίση της Ουκρανίας προκλήθηκε από την ανεύθυνη πολιτική της Δύσης απέναντι στους διαδηλωτές στην πλατεία Ανεξαρτησίας στο Κίεβο.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/h-apanthsh-gianoukobits-sthn-ekdosh/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.