Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Έλαμψαν στην πρεμιέρα της νέας τους ταινίας...Κλούνει-Ντέιμον



Έλαμψαν στο κόκκινο χαλί, ο Τζορτζ Κλούνει και ο Ματ Ντέιμον.
Οι δύο ηθοποιοί, ταξίδεψαν μέχρι το Λονδίνο για την  πρεμιέρα της νέας τους ταινίας,  “The Monuments Men”, ταινία την οποία σκηνοθέτησε ο Τζορτ Κλούνει. Η ταινία είναι βασισμένη στο βιβλίο του Ρόμπερτ Μ. Έντσελ, “ The Monuments Men” και βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.  Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας επίλεκτης ομάδας στρατιωτών των συμμαχικών δυνάμεων, αποστολή της οποίας είναι να περισσώσει σημαντικά έργα τέχνης που έχουν πέσει στα χέρια των Ναζί και κινδυνεύουν να καταστραφούν.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.