Την αντίθεσή της στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ εξέφρασε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφια περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου.
Η κ. Δούρου υπογράμμισε ότι η σχετική απόφαση είναι «εθνικά επίφοβη, κοινωνικά επιζήμια, οικονομικά καταστροφική για τους εργαζόμενους, τους πολίτες, το δημόσιο». Σύμφωνα με την κ. Δούρου, πρόκειται για μία απόφαση που εξυπηρετεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο σε βάρος του λαού και του τόπου και για τους λόγους αυτούς δεν πρέπει να υλοποιηθεί.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι «οι πολίτες, οι εργαζόμενοι, οι φορείς, με ενωτικό αγώνα, δεν θα επιτρέψουν το ξεπούλημα αυτό που ζημιώνει τον τόπο και υπονομεύει κάθε δυνατότητα παραγωγικής ανασυγκρότησης της οικονομίας του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.