Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Στέλνει γιατρούς στην Κεφαλονιά το υπουργείο Υγείας

Ιατρικό προσωπικό μαζί με μηχανήματα στο νησί

Στο πλευρό όσων δοκιμάζονται από το σεισμό στην Κεφαλονιά θα βρεθεί σήμερα το υπουργείο Υγείας, προκειμένου να συνδράμει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Συγκεκριμένα, εντός της ημέρας, το υπουργείο θα στείλει στο νησί κλιμάκιο τεσσάρων εξειδικευμένων γιατρών (ειδικοτήτων παθολογίας, καρδιολογίας και γενικής ιατρικής). Επίσης, σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών (ΙΣΑ), θα σταλεί κλιμάκιο τριών γιατρών (γενικοί ιατροί και παιδοχειρουργός).









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.