Την παράταση της ισχύς των έκτακτων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Νίκαιας μέχρι και τον κόμβο της Βιοκαρπέτ, μέχρι την ερχόμενη Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε η Γενική…
Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές ως ακολούθως:
Προς Θεσσαλονίκη
Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας, αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται στον κόμβο του Πλατυκάμπου.
Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας, αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται στον κόμβο του Πλατυκάμπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.