Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΟΚ: Ήττα στη Τούμπα με γκολ οφσάιντ

Παρουσία του Πλατινί, ο Γερμανός Σταρκ και η παρέα του βοήθησαν την Μπενφίκα να φύγει με διπλό από την καυτή Τούμπα. Ο ΠΑΟΚ έχασε 0-1 με γκολ-οφσάιντ του Λίμα στο 59'. Ζητείται θαύμα για τους 16 του Europa.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/217314/ton-pelekisan-me-lima-binteo







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.